Scenes of A Sexual Nature (2006)


Ne adını ne yapanı biliyordum.. İstanbul-İskenderun yolunda, şehirlerarası otobüsün film kanalında denk geldim. Parkta, piknik konumunda bi çift, muhabbet ediyolar, eleman, çimlere uzanıp Camus okuyan bi kızı kesiyor. Kızın iç çamaşırı görünüyor. Eleman baktığı fark edilince kitaptan yürüyor ama karısı yemiyor. Kız desen, kesilmekten memnun..
Ve benzeri, eğlenceli, romantik yedi aşk hikayesinden oluşuyor.. Ortak nokta parkta, piknikte, o civarda geçmeleri..


Tom Hardy'yi gördüğüm sahnede baktım hemen internetten, mümkünatı olan filmlere, bi kerede buldum.. Aşk Manzaraları.. Budur kesin dedim, oydu.. Film ilerledikçe de gördüm ki, Ewan McGregor, Mark Strong gibi bildik isimlerle beraber Sophie Okonedo, Gina McKee, Adrian Lester, Polly Walker, Holly Aird gibi çok bilmedik oyuncular da yer alıyor.. Filmin yazarı Aschlin Ditta, yönetmeni Ed Blum..


Film öyle efsane bi film değil ama McGregor'un çapkın eşcinsel rolü, Hardy'nin park serserisi tiplemesi görülmeye değer..

24.10.15