Bad Words (2013)


Yönetmen Jason Bateman.. Esas oyunculuğu ile tanıyoruz, daha önce de dizi mizi yönetmiş birer ikişer ama bu ilk sinema filmi yönetmenliği.. Çok başarılı bulamadım. Hikaye zaten tırt bence, Andrew Dodge'un ilk senaristliği.. Neden daha güzel bi hikaye üstüne çalışmadıysa.. Ya da kendi yazsaydı mesela, yapabilirdi bence.. En çok Horrible Bosses (2011)'la biliniyor ama ben Bateman'ı The Switch (2010)'te çok tuttum asıl..

Yönettiği filmde başrolü de oynayan Bateman, kadro oluştururken kimle çalıştıysa lütfen bi daha çalışmasın.. Kathryn Hahn nedir ya.. Nasıl bi yokluk var ki bu kadın kadroda yer buldu.. Hani, karakter de öyle çok cuk oturacak bi şey değil ki.. Normal, tatlı bi kız koy işte, Hahn ne?!


Heceleme yarışması var çocuklar arası.. Yönetmelikte, Y-Ö-N-E-T-M-E-L-İ-K-T-E, 8. sınıfı bitirmemiş olması şartı dışında çok açık tanımlar yok yarışmacı alımında.. Bi tane koca adam, sistemin bu açığını kullanıp, K-U-L-L-A-N-I-P, çocuklarla yarışıp parayı indirmenin peşinde, kanunları da iyi biliyor, çakallığını yapıyor.. Sonra anlaşılıyo derdi.. Tırt.. Bi de bizde yok ya bu heceleme şekli, anlamsız geliyor bana, kodlama diyoruz biz buna, öyle diyelim bundan sonra..


Hikaye için daha düzgün bi tanım yok, tırt.. Var birkaç güzel detay ama o kadar yani.. Bence ilk film için seçilmiş kötü bir hikaye.. Ben afişin gazına gelip izledim, siz biliyorsunuz artık olayı.. Ona göre..

18.07.2014