Beni Unutma (2011)


Oyuncu seçimindeki üstün başarıdan dolayı öncelikle koca bir BRAVO!.. Neden, çünkü ilk defa Tuba Ünsal'ı beğendim bi işte.. Açelya desen tam olmuş, Mert Fırat zaten yetenekli herif.. Dramı biraz fazla olmuş ama fena değil yani.. Senaristi Burak Göral, yönetmeni Özer Kızıltan olan film. Kızıltan, Erkan Can'lı Takva (2006)'nın yönetmeni..


Birbirinden bağımsız iki ilişki farklı sebeplerle biter; kadın ve erkek rastlaşırlar.. Çok aşık olurlar, hemen evlenirler.. Bak, ilişki bitirdin, yüzük attın falan, akşamına biriyle tanışıyosun, -yıldırım aşkı-, yakın zamanda da hemen onla evlen.. Biraz hızlı, kabul edelim.. Ama hayat böyledir, bazen çok hızlı bazen aşırı yavaş olur her şey. Hemen bi de çocuk falan.. Hoop karı gitti. İşte kusursuz ilişkilerde de bi yerde ağır patlak olur hep.. Kız önce hamilelik depresyonu gibi bi şey geçirir ama iş sanıldığından daha büyüktür.. Moraller bozulur, tatlar kaçar, hatıralar silinir.. Hastadan çok hasta yakını hırpalanır psikolojik travmalarda.. Bu bi gerçek.


Mert Fırat, Başka Dilde Aşk (2009)'la yandı yandırdı herkesi, çok başarılı oyuncu, geçen de Kaset'te gördüm.. Kaset, bizim sürekli oturduğumuz, oturup kaldığımız bi kafe-bar-restoran, Beşiktaş'ta.. Kime sorsan gösterir.. Bi ara bizim Oturma Grubu'nun sponsoruydu hatırlarsanız.. Neyse, en son Kelebeğin Rüyası (2013)'yla da iyice popüler oldu Mert Fırat, Allah daha çok versin gözümüz yok..

Açelya Devrim Yılhan, Leyla ile Mecnun dizisinde Eylül karakteri ile bilinir oldu, tabii bu film daha eski ama işte, televizyon nihayetinde.. Başarılı bir iş çıkarmış bence, ben sevdim.. Biraz tırstım, böyle rolleri iyi oynuyolar, gerçek sanıp üzülüyorum abi, yapmasınlar.. Çok da tatlı kız.. Hemen geçelim Tuba Ünsal'a, bence kendini bulmuş, bu kadın aslında buymuş.. Bir de Melis Babadağ var, çok çok güzel, küçük bir rolle..

25.07.2014