Pineapple Express (2008)


En son Nicolas Cage'li Joe (2013)'nun yönetmenliği yapan David Gordon Green, Seth Rogen, Evan Goldberg ve Judd Apatow üçlüsünün beraber hazırladıkları senaryo için oturmuş yönetmen koltuğuna. Seth Rogen'ın kendi yazdığı veya yapımcılığını yaptığı filmlerde -yani kendi tarzındaki filmlerde- arkadaşlarından oluşan oyuncu kadrosunu kurduğunu görüyoruz zaten her zaman. Bu filmde de James Franco ve Danny McBride'ı almış yanına. Güzel hatun oyuncu olarak da Amber Heard bebeğim tercih edilmiş.

Soldan sağa Rogen, Franco, Apatow, Green ve Goldberg

Dale ve Saul arasında uyuşturucu satıcısı / uyuşturucu kullanıcısı ilişkisinin ilerisine geçecekleri bir olay yaşanıyor. Dale, Saul'un malları aldığı Red'in malları aldığı Ted'i, görmemesi gereken bir durumda görüyor yanlışlıkla. Sonra Ted de, Red vasıtasıyla Dale ve Saul'un peşine düşüyor. Çünkü Ted, Dale'i Çinli rakiplerinin adamı sanıyor. Dale de, sevgilisi Angie'nin bu işe bulaştırılmaması için Ted'in adamlarını Angie ve ailesinden uzak tutmaya çalışıyor. Dale, Saul ve Red'in dostlukları filme damga vuruyor.


Filmi izleyin, severseniz bir de This is the End (2013)'i izleyin; yalandan devamını çekiyolar bu filmde; meraklısına.
Filmi ilk izlediğimde -bir arkadaşım zorla izletiyodu bi kalabalığa- çok uykum gelmişti, hiç anlamamıştım. Geçen gün yine izliyim dedim, yine yanlış zaman seçmişim, baktım uyukluyorum, kapattım uyudum. En son girişimim demin gerçekleşti, izledim, bitirdim.
Fena değil ya, geyik film işte. 7 verdim.


Bu arada pineapple express, sarıp içtikleri, bütün aksiyonun başlamasına sebep olan nadir bir esrar modeli.

29.09.2013