The Road Home [2013]


Hani olur ya böyle, karakter saçma sapan davranır gibi durur ama aslında onun o bilinçaltı süreçleri falan işlenir. Anlam vermek için yer ararsın bir süre, acaba orada ne demek istiyordu falan diye. Ben çok sevmem bu tarz hikayeleri ama seven çok adam var, David Lynch'in dünyanın parasını kazandığı bir dünyada yaşıyoruz. Gerçi bu filmde sonunda toparlıyor, haa aslında çok da karışık değilmiş falan diyorsun.

Filmde biri tatlı olmak üzere beş hatun var oynayan, bir de yönetmen güzel hatun işte. Başrol, -o tatlı olan- Elizabeth Blackmore. Yazan yöneten Dennie Pentecost'un bu ikinci kısası, ilki Sexy Thing [2006].

Bu filmde de yine kocaman bir set ekibi çalışmış ve kurgu aşamasında da çok çalışılmış belli ki. Makyajlar başarılı, görüntü falan da fena değil, ilk filmde de kadrajları sevmiştim. Hikayeye çok girmek istemiyorum, bu tarz filmler biraz düşününce yoruyor beni ve çok saçma diyip bırakıyorum bir yerden sonra. Film 14 dakika falan. http://vimeo.com/51645087

16.07.13