The Lucky Ones (2008)


The Illusionist (2006) filmiyle dikkatleri üstüne çeken yazar-yönetir Neil Burger, The Lucky Ones (2008)'ta Irak'taki vatani görevlerini tamamlamış üç Amerikan askerinin memleketlerine dönmeleri macerasını anlatıyor.


Evlerine gitmek için iç hatlarda bekleyen yolculara kötü haber meteorolojiden geliyor, iptal edilen uçak seferleri acelesi olanları kiralık arabaya yönlendiriyor. Arabanın kirasını bölüşüp yola koyulan Cheaver (Tim Robbins), TK (Michael Pena) ve Colee (Rachel McAdams)'nin yol macerasını keyifle izliyoruz. Tabii her birinin ayrı hikayeleri var. Yol filmi sevenlere önerilir; yada yolculuk filmi işte neyse..


Filmde Rachel'ın güzelliği dışında dikkatleri çekebilecek ne olabilir diye düşünüyorum, öyle pek bir olay yok; kendi halinde bir film resmen. Sadece benim dikkatimi çeken, paylaşmak istediğim şey: Vegas'ta taksiler Chrysler 300c olabiliyormuş. Daha neler..
Ben de bakıyorum da geçen sene buldum ucuza ikinci el, ucuzu yine elli küsur bin de, o bütçeye ulaşırsam alacağım araç budur..


17 Ağustos 2012