Power Rangers (2017)


Amerika'da 93'ten, bizde 97'den beri yayınlanmakta olan bir bilimkurgu gençlik dizisi. Ama tabii aslı 1992'de Japonların başının altından çıkmış, böyle rengarenk karakteri ortaya her babayiğit atamaz. Japon işi. Yayınlandığı günden beri büyük bir hayran kitlesine ulaşan dizinin olayı, Dünya'ya saldıran uzaylılarla başa çıkabilmemiz için bize yardım eden başka uzaylıların ortaya çıkması. O iyi uzaylıların içimizden seçtikleri bir grup gence ekstra güçler kazandırarak, onları birer Ranger'a çevirmesi. Nereden baksan şık hareket.


Bu sene 20. sezonu yayınlanıyormuş, kim izliyorsa artık. Her sezon isminde ufak değişiklikler yaparak yeni bir maceraya atılan dizinin, bu senekiyle beraber 3 tane de sinema filmi oluyor.

Mighty Morphin Power Rangers: The Movie (1995)
Turbo: A Power Rangers Movie (1997)
Power Rangers (2017)

Tutmuş olacak ki bu sonuncuya devam filmi çalışmaları başlamış. Ben beğenmedim. Çocukken hatırlıyorum yarım yamalak, televizyon karşısında "Ben kırmızı pavır rencırım" diye diye izlediğimi ama müptelası da olmadım hiçbir zaman. Şimdi filmini görünce de nostalji olur diye izledim ama bi sik hissetmedim, hiç içime dokunan bi durum olmadı.


Yalnız Pink Ranger'ı oynayan Naomi Scott tatlı kızdı, bi de onca makyaja rağmen hemen tanıdım Elizabeth Banks'i. Efekt konusunda gayet başarılı duran filmin yönetmeni Dean Israelite diye biriymiş; dikkate değer bi işi yok şimdilik. imdb puanı 6,6 olan filme benim puanım 4/10 oldu.

17.06.17