2014'ün En Beğendiğim Filmleri


Yeni seneye girince, "Ne yaşadık be, yalnız iyi yaşadık, hiç fena yaşamadık.." geyikleri dönerken millet geçtiğimiz senenin en iyi filmlerini hatırlamaya çalıştı.. "Yalnız çok güzel filmler izledik bu sene, hiç fena şeyler izlemedik.." diyenlerin derledikleri listelerine bi göz attım, sonra bi de ben hatırlamaya çalıştım.. Oscar vesilesiyle, daha yeni izleyebildiğimiz ama geçen senenin filmi olanlar da bu listede..

Yani "Hiç film izlemedim ben ya, neler kaçırdım acaba?" diyen varsa, şu aşağıdaki filmleri izlesin bize yetişir.. Dönen geyiklerde geride kalmasın diye.. "Ha, yok ya izleyemedim onu.." vakaları yaşanmasın diye..

Bi kere şu üç film herkesin listesinde, listesinde olmayan da eklesin bi zahmet, kesin izlenecek yani:

Boyhood (2014)The Grand Budapest Hotel (2014) ve Whiplash (2014)..

Interstellar (2014).. Birdman (2014), ki bence çok abartıldı.. Yine de çoğu kişinin listesindeydi..

Kış Uykusu (2014) ve Her (2013) de genelin listesine girmiş filmler.. Her (2013) geçen senenin gerçi ama, Oscar'da falan bile yarıştı yani.. Neyse..


Listelerde çok denk gelemediğim ama baya iyi olan filmler, Sivas (2014), Guardians of the Galaxy (2014) ve Nightcrawler (2014) da en iyiler listesine girmesi gerekenler..

Bu filmleri izleyin, muhabbetlerden uzak kalmayın..

Ha bu senenin en çok kazanan filmleri ise: Transformers: Age of Extinction (2014), Guardians of the Galaxy (2014) ve Maleficent (2014) olmuş..

1 Mart 2015


Bu sene sonu listesi işine şöyle bir standart getiriyorum, imdb.com'da 8 ve üzeri verdiğim filmler içerisinden ilk 10 yapmak... Nasıl fikir?! Sonuçlar şöyle: