The Haunting (1999)


Zaten güzel bir şey beklemiyordum da bu kadar da leş olabileceğini tahmin etmemiştim. Sırf Catherine Zeta-Jones var diye izledim, onun da bir numarası yok filmde. Owen Wilson çok iyi bir tek. Bu ikisi dışında Liam Neeson ve Lili Taylor diye alakasız bir kadın var.

Liam Neeson, araştırmacı doktor olarak bu üç uyku sorunu yaşayan vatandaşı bir şatoya toplar, uyku sorunu ile ilgili araştırma yaptığını söyler. Ama aslında korku üzerine araştırma yapmaktadır ve kaldıkları şatoyla ilgili korkunç bir hikaye anlatır. Gerisi deneklerin hayal gücüne kalmıştır. Mı acaba?


Roman uyarlaması filmin yönetmeni Jan de Bont. Die Hard (1998) ve Basic Instinct (1992) gibi filmler başta olmak üzere bir çok filmin görüntü yönetmenliğini yapmış. 
92'den bu yana da yönetmenliğe atılmış. The Haunting (1999)'ten önce yönettiği 3, sonra yönettiği 2 film var.

İzlemek isteyen olursa diye sonunu sürpriz bıraktım ama bence izlemeyin ya. Zaman kaybı yeminle. Gerçi ben korku filmi sevmem, onun için de beğenmemiş olabilirim ama bu filmde amatör sahneler de var onlar rahatsız ediyor. Hikayesini zaten sevmedim. Benim tek sevdiğim korku filmi Ghost Ship (2002) galiba. Çok kaliteli filmdi. Yani madem izleyeceksiniz onu izleyin.

16.06.2013