Safe Haven (2013)


Afişe aldanıp romantik komedi diye izlemeye başladım, daha başlar başlamaz gerilimin içinde buldum kendimi. Klasik bir romantik komedi değil sizin anlayacağınız. Peki bu film nereden çıktı, neden izledim? Cobie Smulders'ın filmografisinde denk geldim, acaba n'apmış tatlım diye indirdim izledim.


Kadının peşinde bir polis vardır, kadın kaçar. Kaçmak için bindiği otobüsün durduğu bir mola yerinde iner. Sever orayı, saklanmak için güvenli bir yerdir. Sonra bir adamla tanışır, romantik komedi başlar, polis kadını bulmaya çok yaklaşır, gerilim artar. Şeklinde bir hikaye.

Kadını Julianne Hough oynuyor, iki çocuk babası romantik adam ise genç kızların sevgilisi -kız olsam kesin benim de dibim düşerdi epey yakışıklı piç- Josh Duhamel. Küçük bir rolle de Cobie Smulders karşımıza çıkıyor.


Yönetmen Lasse Hallström; kendisi Johnny Depp'li Chocolat (2000) filminin yönetmeni aynı zamanda. Hikaye de, neredeyse her romanı filme çekilen yazar Nicholas Sparks'a ait.

Normalde 7 vereceğim filme bi sahne yüzünden 5 verdim. İyi mi oldu. Bazen böyle bi hareket bütün işin büyüsünü bozuyo ya.. Çok yetenekli sinemacılarda da var o durum.. Şimdi aklıma gelmiyo ama gelince söylerim..

11.05.2013