Disco Pigs (2001)


Kötü film. Enda Walsh'un yazdığı ve August Rush (2007) gibi muhteşem bir filmin İrlandalı yönetmeni Kirsten Sheridan'ın yönettiği ilk uzun metraj film. Bildiğin kötü film.

Elaine Cassidy diye güzel bir kızla; Inception (2010)'da kaçırılan zengin çocuğu oynayan Cillian Murphy'nin başrolü paylaştığı filmde, aynı gün doğan Pig ve Runt takma isimli komşu çocuklarının ilginç dostluğu anlatılıyor. Çocukluklarından beri aykırı tipler olan bu çocuklar, ergenliklerinde daha da bir ilginçleşiyorlar.

Aynı gün nerdeyse aynı anda doğdukları için kan bağı olmasa da ikiz gibidirler.. Aralarında ilginç bir iletişim vardır, telepati gibi.. Dışardan bakınca deli dersin.. Sonra bu iki kafadardan erkek olan cinselliğe uyanıyor ergenlikte.. Bi haller geliyor.. Kız değişimi fark ediyor ve aralarındaki bağ eskisi gibi olmuyor.. Hayaller suya düşüyor.. Cillian Murphy zaten pek sevdiğim bir tip değil, bi de bu filmde daha bi itici.. Hele o aksanı zaten; filmi zor tamamladım.


Sırf August Rush (2007)'ın yönetmeni daha önce neler yapmış diyerek indirmiştim zaten; açıkçası çok bir beklentim yoktu. Önceleri çektiği bir kaç tane de kısa film var bulursam onları da izlemek istiyorum. Benim olayım: Güzel bir film bulursam, çocukluğuna inerim acımam.


10.05.2013