Homefront (2016)


Geçen gün televizyonda denk geldim de öyle izledim, normalde çok zor arayıp bulup bunu izlemem. Türkçe dublaj tabii bir de. Bildiğin bomboş film, hiçbir numarası yok. Pardon, tek numarası kadrosu: Jason Statham, James Franco, Winona Ryder, Kate Bosworth ve Rachelle Lefevre.. Chuck Logan'ın romanından uyarlanan filmin yönetmeni Gary Fleder. Yönetmenin olayı arada bir bu tarz filmler yapıp, daha çok piyasa dizisi yöneterek geçinmek. Peki neden izledim bu filmi o zaman?

Nicolas Cage'in Con Air (1997)'ını hatırlayan vardır, uzun saçlıydı falan. Jason Statham'ı da onun gibi uzun saçla gördüm önce, filmin başlarıydı. Dedim ne kadar değişik olmuş tipi, biraz bakiyim, sonra da bırakamadım. Saçma sapan da olsa hikaye, nereye bağlanacak, acaba güzel bi numara görecek miyim falan diye bırakamadım işte.. Zaten çok kısa sürede "Birkaç yıl sonra" diye zaman atlanınca Jason'ın saçlar da kısaldı geri..


Phil, kılık değiştirerek bir motor çetesine sızmış, uyuşturucu kartelini çökertme peşinde bir gizli polistir. Görev tamamlanır, kötü adamlar hapse girer. Birkaç yıl sonra emekli olup, küçük bir kasabaya annesiz büyüyen kızıyla yerleşen Phil, sadece kızını düşünen yakışıklı dul bir babadır. Kızı okulda bir oğlanı sopalayınca, oğlanın ailesi Phil ve kızına düşman olur. Sonra psikopat kayınço, işi Phil'in geçmişini öğrenip, motor çetesine yerini söylemeye kadar vardırır. İntikam, intikam, intikam.. Oysa Phil'in tek istediği azıcık huzurdur.

Winona Ryder ağızdan öpülmeli bi hatundur. bkz. şuna.. Hele bak bu da gençliği, aha burada..

090417