The Bodyguard (1992)


Whitney Houston 11 şubat 2012'de -48 yaşındayken- Kaliforniya'da bir otel odasında ölü bulundu. Şarkıları tanıdık gelen ancak hakkında bir şey bilmediğim Houston'ın bu filminin meşhur olduğu, nasıl hala izlememiş olduğum soruldu, 'bilmiyorum, duymadım işte' dedim. Ama o gün ekledim izlenecekler listeme, bugün de izledim işte.

2006'da en çok ödül kazanan şarkıcı olarak -411 ödülle- rekorlar kitabına girmiş. İlk plağını 85 senesinde çıkarmış, bütün albümleri hep çok satmış, şarkıları listelerde çoğu zaman üst sıralardaymış. Bu kadar popüler olan biri kendini diğer alanlarda da denemek ister tabii; Kevin Costner gibi başarılı bir aktörle beraber rol alacağı bir film herkesi mutlu edecektir. Ki Kevin Costner da o sıralar yönetmenliğini de yaptığı Dances With Wolves (1990) filminin ödüllerini toparlamakla meşguldü. Böylece iki popüler isim bir araya gelmiş oldu.

Rachel Marron (Whitney Houston) gayet başarılı ve son zamanlarda tehdit mektupları almaya başlayan bir şarkıcıdır. Yardımcısı hali hazırdaki korumasının yetersiz olduğunu düşündüğünden, koruma piyasasında ki en başarılı isim olan Frank Farmer (Kevin Costner)'la görüşür ve işi almaya ikna eder. Marron, bu yakın korumadan önce sıkılacaktır ama sonra gerekliliğini fark etmeyi de ihmal etmeyecektir. Yönetmeni Mick Jackson olan filmi Larence Kasdan yazmış.

Houston, bu filmden sonra bir kaç filmde daha rol aldı ve filmografisinde ağustosta gösterime girecek diye gözüken Sparkle (2012) var, bekliyoruz. Kevin Costner ise şu sıralar Snyder'ın yönettiği Man of Stell (2013)'de Clark Kent'in babası Jonathan Kent rolünde, bunu da bekliyoruz.

21.06.2012